خروج کارگردان هنری God of War Ragnarok از سانتا مونیکا

کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok اعلام کرد پس از گذشت ۱۰ سال، سانتا مونیکا را ترک خواهد کرد.

 

 

راف گراستی، کارگردان هنری سانتا مونیکا تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطره‌ها و تجربه‌های عزیز را حفظ می‌کنم. من به ادامه موفقیت‌های سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازی‌های جدید بپردازیم».

گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و به‌عنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه به‌عنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با جهان رایان و سایر کاربرها در میان بگذارید.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش