نمایش خیانت و توطئه در تریلر داستانی Aliens: Dark Descent

استودیو تیندالوس اینتراکتیو تریلر داستانی جدیدی از بازی Aliens: Dark Descent پخش کرد که در آن شاهد خیانت، توطئه و وحشت هستیم.

 

 

بازی اکشن و استراتژی Aliens: Dark Descent هفته آینده منتشر می‌شود. توسعه این بازی به عهده استودیو تیندالوس اینتراکتیو بوده و شرکت فوکوس اینترتیمنت آن را منتشر خواهد کرد. داستان بازی به سبک فیلم‌های سینمایی سری روایت می‌شود و از جایی دنبال خواهد شد که USS Ortago در حال سقوط روی Lethe است؛ چرا که زنومورف‌ها شروع به جمع شدن و حمله کرده‌اند.

همان‌طور که در تریلر داستانی Aliens: Dark Descent مشاهده می‌کنیم شخصی که احتمالا باربارا پرایس در نقش رئیس کلنی Weyland-Yutani است، قصد دارد از زنومورف‌ها برای کسب درآمد و اهداف دارویی استفاده کند. دراین‌میان مائکو هیس، معاون پرایس، نسبت به این هدف احساس خوبی ندارد و می‌خواهد مقابل رئیس خود ایستادگی کند. دراین‌میان پروتکل Cerberus مانع خروج سفینه از سیاره می‌شود. به این ترتیب هیس برای زنده ماندن باید با گروهبان جوناس هارپر و تیم تفنگداران او همکاری کند.

 

بازی Aliens: Dark Descent قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره تریلر جدید بازی Aliens: Dark Descent چیست؟ آن را با جهان رایان و سایر کاربرها در میان بگذارید.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش