تاسیس شرکت جدید توسط نویسنده‌ و خالق بازی‌های GTA

دن هوزر، پس از نزدیک به چهار سال دوری از صنعت بازی، با تأسیس یک شرکت جدید به این صنعت بازگشته است.

 

 

روز گذشته دن هوزر، هم‌بنیان‌گذار شرکت راک‌استار گیمز از تأسیس شرکت Absurd Ventures خبر داد؛ شرکتی که به ساخت مجموعه‌های جدید و نوآورانه در تمامی رسانه‌های تصویری و سرگرمی خواهد پرداخت.پیش از این و در سال ۲۰۲۱ اخبار ثبت یک شرکت مستقل با این نام توسط هوزر در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود، اخباری که در آن زمان هیچ اطلاعات بیشتری درباره‌ی آینده‌ی حرفه‌ای این نویسنده پس از جدایی از مجموعه‌ی راک‌استار در سال ۲۰۱۹ به هواداران نشان نمی‌داد.

هوزر که به‌عنوان نویسنده و خالق جهان تعدادی از تحسین‌شده‌‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی مانند GTA IV و سری Red Dead Redemption شناخته می‌شود، درباره‌ی تأسیس برند Absurd Ventures می‌گوید: «بنیان‌نهادن جهان‌های جدید و روایت داستان‌های فاخر و فوق‌العاده در هر رسانه و در هر زمانی‌که بخواهیم، هدف اصلی ما در ساخت ابزورد ونچرز به‌حساب می‌آید».

هواداران آثار پیشین هوزر می‌توانند از همین‌حالا به وب‌سایت این شرکت رسانه‌ای سری بزنند و ایمیل خود را برای شرکت در رویدادها و اخبار غیرمنتظره این تیم در آینده ثبت کنند. ابزورد ونچرز همچنین ویدیویی تبلیغاتی مرموز و منحصربه‌فردی را برای معرفی مخاطبان با پیش‌زمینه فکری هنرمندان این برند منتشر کرده است که می‌توانید آن را از صفحه‌ی یوتیوب رسمی این مجموعه تماشا کنید.

سه کلمه‌ی کلیدی «.Storytelling. Philanthropy. Ultraviolence» در حال حاضر به‌عنوان شعار اصلی این برند مرموز معرفی شده است. هوزر در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی از نوع پروژه‌هایی که ابزورد ونچرز برای ساخت در نظر دارد اشاره نکرده است، اما با توجه‌ به سابقه‌ی درخشان هوزر در جهان گیمینگ، ورود این مجموعه به ساخت بازی‌های ویدیویی چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد، هر چند در زمان حاضر فقط می‌توانیم منتظر رونمایی‌های بیشتری از این شرکت باشیم.

از زمان انتشار این خبر، گمانه‌زنی‌های زیادی درخصوص نوع فعالیت‌های این برند رسانه‌ای که در منطقه‌ی سانتا مونیکای ایالت کالیفرنیا مستقر است میان کاربران و گیمرها به‌راه افتاده است. البته به‌نظر می‌رسد برخلاف مسیری که لزلی بنزیس، کارگردان و رئیس سابق تیم توسعه‌ی بازی‌های GTA و Red Dead Redemption از زمان مستقل شدن خود در سال ۲۰۱۶ و با تأسیس استودیوی بازی‌سازی Build a Rocket Boy طی کرد، هوزر در حال حاضر مستقیما قصد روبه‌رویی مستقیم با راک‌استار را ندارد.

در عوض ظاهرا ادامه‌ی طرز فکر و ایده‌های بنیادین و اولیه‌ی برند راک‌استار در دهه‌ی ۹۰ و سال‌های ابتدایی دهه‌ی ۲۰۱۰ که یک برند متفاوت و هنجارشکن رسانه‌ای که به لیبل‌های موسیقی مشهور آمریکایی نیز شباهت دارد، به‌عنوان هدف فعلی ابزورد ونچرز در نظر گرفته شده است.

برخی از هواداران نیز اعتقاد دارند ایده‌ی فعلی فعالیت این برند به طرز کار شرکت‌های خلاقی مانند Annapurna Interactive بی‌شباهت نیست و در ادامه‌ی راه ورود این برند به زمینه‌هایی مانند نشر و حمایت بازی‌های مستقل و ایندی یا حتی انتشار فیلم‌های هنری ساختارشکن و کوتاه بسیار محتمل به‌نظر می‌آید.

نظر شما کاربران جهان رایان درباره بازگشت دن هوزر به صنعت سرگرمی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش