لری هرب ملقب به میجر نلسون از ایکس باکس جدا شد

پس از ۲۲ سال لری هرب، سخنگوی ایکس باکس این شرکت را ترک می‌کند.


در یک بیانیه در صفحات اجتماعی جناب لری هرب ملقب‌ به میجر نلسون، ایشان اعلام کرد پس از ۲۲ سال شرکت مایکروسافت را ترک خواهد کرد. او مدیر برنامه‌نویسی ایکس باکس و سخنگوی بخش گیمینگ مایکروسافت بود که مدتی طولانی در این شرکت آمریکایی کار کرد. ایشان از طرفداران و همکارانش تشکر کرد و گفت منتظر فصل بعدی حرفه خود است.

وی نوشت: «پس از ۲۰ سال شگفت‌انگیز، تصمیم گرفتم قدمی رو به عقب بردارم و روی بخش بعدی دوران حرفه‌ای خود کار کنم. وقتی به همه‌ی کارهایی فکر می‌کنم که با یکدیگر انجام دادیم، می‌خواهم از میلیون‌ها گیمر در سرتاسر جهان تشکر کنم که مرا بخشی از زندگی خود کردند. همچنین از اعضای تیم ایکس باکس به‌خاطر اعتماد به من برای گفتگوی مستقیم با مشتریان، ممنونم. آینده ایکس باکس روشن است و به‌عنوان یک گیمر، مشتاق تکامل [آن] هستم».

هرب همچنین تایید کرد پخش پادکست رسمی ایکس باکس با وقفه رو‌به‌رو خواهد شد، ولی در آینده باز خواهد گشت. هنوز معلوم نیست قدم بعدی او چیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش