نمایش خدمات و زیرساخت‌های شهری در تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2

تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2 نحوه استفاده از زیرساخت‌هایی مثل امکانات پزشکی و مدارس برای افزایش سطح زندگی شهروندان را نشان می‌دهد.


استودیو Colossal Order، سازنده بازی Cities: Skylines 2 تریلر جدیدی برای این بازی شهرسازی موردانتظار پخش کرده که این‌بار روی کارکرد سرویس‌ها و خدمات شهری تمرکز دارد. این تریلر نحوه ساخت خدمات شهری برای تضمین سلامت و شادی شهروندان را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

درکنار گزینه‌های اولیه مثل مدارس و امکانات پزشکی، بازیکنان می‌توانند با ساخت مرده‌سوزخانه‌ها و گورستان‌ها مطمئن شوند مردم شهر خود دسترسی مناسبی به خدمات مرتبط‌با سلامت و مرگ دارند. در بازی Cities: Skylines 2 امکان بنا کردن اداره بهزیستی هم وجود دارد تا شهروندان به یک شبکه ایمنی مناسب دست پیدا کنند.

با ایجاد کلانتری و ایستگاه‌های آتش نشانی به میزان مناسب هم می‌توان مطمئن شد که آتش‌سوزی‌ها و جنایات قابل کنترل باشند. یک ویژگی جدید این بازی هم امکان ساخت زیرساخت‌های اینترنت است. درکنار موارد مهمی مثل برق و آب، بازیکنان با کابل‌کشی مناسب امکان دسترسی به اینترنت را به شهروندان خود ارائه می‌دهند تا درنهایت باعث رشد شهر شود.

بازی Cities: Skylines 2 در روز ۲ آبان (۲۴ اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش