نمایش کمبوهای شخصیت کلودیو سرافینو در تریلر تازه بازی Tekken 8

شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 پخش کرد که در آن سبک مبارزه و کمبوهای Claudio Serafino را مشاهده می‌کنیم.


باتوجه‌به آغاز تست شبکه محدود Tekken 8 از امروز برای بازیکنان پلی استیشن 5، شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی را با محوریت کلودیو سرافینو پخش کرد. این شخصیت که به‌عنوان یک ساحر از فرقه Archers of Sirius شناخته می‌شود، یکی از ۱۶ مبارز اصلی بازی خواهد بود. به نظر می‌رسد که او می‌تواند در مبارزه‌های میان‌برد بسیار قدرتمند باشد.

با مشاهده تریلر می‌توانیم ببینیم با اینکه کلودیو در نزدیک شدن به دشمنان و انجام کمبوهای ترکیبی مهارت زیادی دارد، اما مکانیسم اصلی مبارزه او Starburst است. این مکانیسم زمانی فعال می‌شود که کلودیو بتواند برخی فنون را با موفقیت روی حریف اجرا کند. در ادامه با فعال شدن Starburst می‌تواند به سراغ پیاده‌ساز کمبوها و حملات جدید برود. همچنین انواع کمبوهای جادویی و تجهیزات برای حمله به حریفان در اختیار این شخصیت قرار دارد. باتوجه‌به اضافه شدن مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی Heat Burst و Heat Engager، کمبوهای متفاوتی را می‌توان در بازی تیکن ۸ مشاهده کرد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

بازی Tekken 8 برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. بندای نامکو برای این بازی ویژگی‌هایی از جمله نت‌کد بازگشتی و تجربه چندنفره کراس‌پلتفرم را در نظر گرفته است. با اینکه هنوز برای بازی Tekken 8 زمان عرضه مشخصی اعلام نشده، اما شرکت ناشر برای انتشار آن قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ برنامه دارد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش