ساخت اولین دسته جهان با «عطر پیتزا» توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت یک دسته جدید برای ایکس باکس با الهام از Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem طراحی کرده است.

 

 

شرکت مایکروسافت اولین دسته جهان با بوی پیتزا را در همکاری با شرکت پارامونت و با الهام از سری لاکپشت‌های نینجا ساخته است. به‌مناسبت نمایش Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در سینماها در ماه آینده، تعداد محدودی از این دسته‌های سبز رنگ به کاربران ارائه خواهد شد.

جاش استین از ایکس باکس دراین‌باره گفت: «طراحی شده برای ارائه بوی غذای دلخواه لاکپشت‌ها به زمان بازی شما، این دسته‌های بی‌سیم انحصاری مایکروسافت با یک پخش‌کننده بوی درونی به شکل اسلایس خوشمزه‌ی za نیویورک عرضه می‌شوند. این دسته چهار مدل دارد که هرکدام نماینده رنگ، اسلحه و شخصیت یک لاکپشت است: لئوناردو، رافائل، دوناتلو و مایکل آنجلو».

دسته ایکس باکس با بوی پیتزا و با طرح Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

برای شانس بردن یکی از این دسته‌ها، باید در توییتر اکانت ایکس باکس گیم پس را فالو کرده و سپس این توییت را ریتوییت کنید. در اخبار مرتبط، ظاهرا یک دسته ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس دیگر هم فاش شده است. به‌ادعای billbil-kun، یک داده‌کاو که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، این دسته Stormcloud Vapor نام خواهد داشت. فعلا قرار است ۱۷ مرداد (۸ اوت) عرضه شود.

گفتنی است از ماه آینده قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس در نقاط زیادی از جهان غیر از ژاپن، آمریکا، شیلی، برزیل و کلمبیا افزایش خواهد یافت. از روز ۱۰ مرداد (۱ اوت)، قیمت این کنسول در بریتانیا ۴۷۹.۹۹ پوند، ۵۴۹.۹۹ یورو در اکثر نقاط اروپا، ۶۴۹.۹۹ دلار کانادا و ۷۹۹.۹۹ دلار استرالیا خواهد بود.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش