شرکت در مسابقات کارتینگ با شرک، بچه رئیس و پو در بازی ریسینگ جدید

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing امکان شرکت در مسابقات کارتینگ با کاراکترهایی نظیر شرک، پو و گربه چکمه‌پوش را برای گیمرها فراهم می‌آورد.


در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Bamtang Games و شرکت GameMill Entertainment بازی کارتینگ جدیدی را براساس مجموعه‌های متعلق به شرکت DreamWorks معرفی کردند. این بازی با نام DreamWorks All-Star Kart Racing برای انتشار در سال جاری برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing دارای کاراکترهای محبوب آثار متعلق به شرکت دریم‌ورکس نظیر شرک، بچه رئیس، هیکاپ و گربه چکمه‌پوش است. این بازی کارتینگ از انیمیشن‌های مختلفی نظیر انیمیشن Megamind (ابر ذهن)، Shrek (شرک) و How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) استفاده خواهد کرد.

درکنار کاراکترهای فوق می‌توان با پو، استاد شیفو و ببری از انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) و آسترید از انیمیشن How to Train Your Dragon در رقابت‌های DreamWorks All-Star Kart Racing شرکت کرد. در مجموع ۲۰ ماشین مسابقه‌ای در این بازی وجود دارد و هر یک از شخصیت‌ها دارای ماشین مخصوص به خود خواهند بود.

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing دارای حالت‌های مختلفی است که از میان آن‌ها می‌توان به حالت Free Race، حالت Cups، حالت Challenge و حالت Time Trial اشاره کرد. این بازی کارتینگ را می‌توان تا سقف ۸ بازیکن به‌شکل مولتی‌پلیر آنلاین و تا سقف ۴ بازیکن به‌شکل اسپلیت-اسکرین لوکال تجربه کرد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش