تایید پشتیبانی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart از استیم دک

شرکت اینسامنیاک گیمز پشتیبانی استیم دک از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را تایید کرد.


سونی تاکنون مجموعه قابل توجهی از بازی‌های انحصاری خود را روی کامپیوتر عرضه کرده است و به نظر می‌رسد این روند همچنان در آینده ادامه داشته باشد. درکنار این موضوع، سونی روی بهینه‌سازی این بازی‌ها برای استیم دک تمرکز دارد و جدیدترین فرست‌پارتی این شرکت نیز در راه پلتفرم شرکت Valve قرار دارد.

باتوجه‌به اینکه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart برای کامپیوترها عرضه شده است، استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا در توییتر اعلام کرد که این بازی از استیم دک پشتیبانی می‌کند و این خبر را تایید کرده است. این تایید به معنای بهینه‌سازی کامل بازی است تا به خوبی روی استیم دک اجرا شود و مشکلی در سازگاری پورت آن وجود نداشته باشد.

استودیو Nixxes که به‌عنوان یکی از تیم‌های فرست‌پارتی پلی استیشن وظیفه پورت Ratchet and Clank: Rift Apart برای کامپیوترها را بر عهده دارد، قبلا تایید کرده بود که این بازی از فناوری فشرده‌سازی پردازنده گرافیکی DirectStorage 1.2 و ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش