فروش پلی استیشن 5 در ژاپن به بیش از ۴ میلیون کنسول رسید

جدیدترین آمار فروش کنسول پلی استیشن 5 در ژاپن نشان از فروش بالای ۴ میلیونی این کنسول در این کشور دارد.


پس از انتشار خبر رسمی فروش ۴۰ میلیونی کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان، اکنون مجله فامیتسو اعلام کرده است این کنسول در ژاپن از فروش ۴ میلیون واحدی گذر کرده است. براساس گزارش نشریه معتبر، تازه‌ترین کنسول بازی سونی طی روزهای ۲۴ تا ۳۰ ژوئیه توانست ٥٣,٢١١ واحد بفروشد تا از مرز چهار میلیون گذر کند.

در این بین ٣,٤٩٥,٣٢٧ واحد مدل دیسک‌دار و ٥٥١,٢٣٩ نسخه پلی استیشن 5 دیجیتال به فروش رفته است. همچنین پلی استیشن 4 هم همچنان در این منطقه فروخته می‌شود و در هفته یکسان، ٧٨٤ واحد فروش داشته است.

کنسول PS5 در نوامبر ٢٠٢٠ در مناطق مهم شامل اروپا و آمریکا عرضه شد؛ هرچند مشکلات کمبود موجودی به‌خاطر پاندمی کوید-۱۹ روی فروش آن تاثیر منفی گذاشت. البته اکنون اوضاع عوض شده است. همان‌طور که جیم رایان، رئیس پلی استیشن تاکید کرده بود، حالا این کنسول در هر جای جهان به‌راحتی پیدا می‌شود. اخیرا به‌لطف کاهش قیمت موقتی، فروش این کنسول در بریتانیا افزایش زیادی داشت. PS5 در آمریکا هم پرفروش‌ترین کنسول در ماه ژوئن هم از حیث فروش واحدی و هم از نظر فروش دلاری بود.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش