جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

در جریان هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

 

 

باوجود رویداد تخفیف‌های تابستانه برای فروشگاه‌های ایکس باکس و پلی استیشن، شاهد پایداری عملکرد خوب بازی‌های قدیمی و همچنین تعدادی از انحصاری‌های سونی هستیم. در جریان هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga توانسته است صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در ادامه، بازی FIFA 23 دوم شده و Mario Kart 8 Deluxe هم رتبه سوم را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Hogwarts Legacy و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه دوم جدول شاهد بازگشت سه انحصاری پلی استیشن به جمع ۱۰ بازی پرفروش جدول فروش بریتانیا هستیم. بازی God of War: Ragnarok رتبه ششم را کسب کرده است و Spider-Man: Miles Morales هفتم شده است. در قسمت پایینی جدول، بازی Gran Tursimo 7 رتبه هشتم را به‌دست آورده و بازی‌های Pikmin 4 و Grant Theft Auto V هم به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان را درجهان رایان مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۶↑Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۲۱↓FIFA 23-
۳۵↑Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲↓Hogwarts Legacy-
۵۴↓The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom-
۶۱۳↑God of War: Ragnarokبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۲۵↑Spider-Man: Miles Moralesبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۲۱↑Gran Tursimo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۳↓Pikmin 4-
۱۰۱۰Grant Theft Auto V-

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش