احتمال انتشار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl تا پایان ۲۰۲۳

طرفدارها احتمالا می‌توانند پیش از پایان سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl باشند.

 

 

طرفدارها از مدت‌ها پیش برای تجربه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl انتظار می‌کشند، اما درحال‌حاضر نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی باید منتظر انتشار این بازی شوتر جهان-باز بسیار مورد انتظار باشیم. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا تاریخ عرضه بازی استالکر ۲ پیش از اعلام رسمی فاش شده است.

همان‌طور که یکی از کاربران توئیتر با نام The_Marmolade گزارش داد، شرکت پلیون (Koch Media سابق) صفحه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در فهرست رسمی خود را با تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۲ (۱ دسامبر ۲۰۲۳) به‌روزرسانی کرده است. نظر به اینکه در اکثر مواقع تاریخ ۱۰ دی (۳۱ دسامبر) به‌عنوان Placeholder ثبت می‌شود و تاریخ ۱۰ آذر (۱ دسامبر) مصادف با روز جمعه است، احتمال عرضه استالکر ۲ در تاریخ یادشده وجود دارد.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl یکی از آثاری است که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳ برای تجربه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین احتمالا در اواخر ماه جاری جزئیات بیشتری نظیر تاریخ انتشار بازی منتشر خواهد شد. نمایشگاه Gamescom 2023 در بازه زمانی ۱ تا ۵ شهریور ۱۴۰۲ (۲۳ تا ۲۷ اوت ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد و مراسم Opening Night Live با اجرای جف کیلی محتمل‌ترین مکان برای چنین اطلاعیه‌هایی است.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در ابتدا برای انتشار در دسامبر ۲۰۲۲ (به‌دنبال تأخیر از آوریل همان سال) در نظر گرفته شده بود، اما درنهایت به سال ۲۰۲۳ موکول شد. دلیل این تأخیر تا حد زیادی به حمله روسیه به اوکراین مربوط می‌شود که استودیو GSC Game World را با مشکلات زیادی مواجه کرد. پس از این تهاجم توسعه استالکر ۲ به حالت تعلیق درآمد و چند ماه بعد با انتقال برخی از توسعه‌دهندگان بازی به شهر پراگ از سر گرفته شد.

با اینکه استودیو GSC Game World جزئیات جدیدی از زمان انتشار S.T.A.L.K.E.R. 2 را منتشر نکرده است، اما در سپتامبر سال گذشته تأکید کرد که این بازی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد. بازی استالکر ۲ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

اشاره شرکت پلیون به انتشار بازی استالکر ۲ در دسامبر ۲۰۲۳

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش