زمان پری-لود و حجم نسخه پلی استیشن 5 بازی Armored Core VI مشخص شد

پری-لود بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon دو روز قبل از عرضه آن شروع خواهد شد.


اخیرا صفحه توییتر PlayStation Game Size حجم بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon روی پلی استیشن و زمان پری-لود (پیش-دانلود) این ویدیوگیم را اعلام کرده است. بر این اساس، حجم نسخه پلی استیشن 5 برابر ۴۳.۳۴ گیگابایت خواهد بود و پری-لود آن از ۱ شهریور (۲۳ اوت) و دو روز قبل عرضه شروع خواهد شد. همچنین حجم نسخه PS4 بازی ۵۵.۶۶۹ گیگابایت است و تکنولوژی کراکن بار دیگر جادوی خود را در پلی استیشن 5 به رخ کشیده است.

در بازی Armored Core VI، بازیکنان در چکمه‌های فلزی یک سرباز قرار می‌گیرند که به وسایل مکانیکی قابل شخصی‌سازی بزرگی دسترسی دارد. در وبلاگ پلی استیشن درباره بازی نوشته شده که طرفداران می‌توانند منتظر سیستم کنترل نرمی باشند که به سرعت کارهای مورد نظر بازیکن را انجام می‌دهد؛ همان‌طور که از آثار فرام سافتور انتظار می‌رود. هرچند چارچوب گیم‌پلی این بازی متفاوت خواهد بود.

از حیث داستانی می‌دانیم این اثر در سیاره روبیکان اتفاق می‌افتد که میزبان یک منبع انرژی قدرتمند با نام مرجان (Coral) است. این ماده بسیار فرار است و همین باعث شده فاجعه بزرگی رخ دهد. تقریبا تمام سیاره با خاک یکسان شده است. اما با این اوصاف هم شرکت‌های بزرگ بر سر این منبع باارزش به جنگ می‌پردازند.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش