God of War جدید احتمالا در دست توسعه است

استودیو سانتا مونیکا آگهی‌های شغلی جدیدی منتشر کرده که به احتمال زیاد به نسخه جدید بازی God of War ربط دارد.


بازی God of War Ragnarok پایان کار این سری با افسانه نورس بود. اما خیلی بعید است کار این مجموعه تمام شده باشد. باتوجه‌به موفقیت این سری از نظر تجاری و دربرابر منتقدان، می‌توان متصور شد استودیو سانتا مونیکا خیلی زود کار روی نسخه بعدی آن را شروع کند. درواقع حتی ممکن است همین حالا هم این روند شروع شده باشد.

باتوجه‌به آگهی‌های شغلی تازه منتشرشده توسط این استودیو که جایگاه‌هایی برای موقعیت‌های مربوط با مبارزات در آن موجود است، احتمالا نسخه بعدی در حال ساخت است. در بخش نیازمندی‌های سانتا مونیکا، آگهی برای طراح مبارزات، طراح ارشد مبارزات و طراح ارشد مبارزات همراهان به چشم می‎‌خورد که در همگی آن‌ها اشاره شده داوطلبان باید درباره بازی God of War سال ۲۰۱۸ و بازی گاد آو وار رگناروک اطلاعات داشته باشند که به احتمال زیاد نشانه‌ای مبنی بر شروع روند توسعه نسخه بعدی باشد.

چون هنوز یک سال هم از عرضه رگناروک نگذشته، اطلاعات درباره آینده این مجموعه بسیار اندک است. هرچند چون این بازی آخرین نسخه در جهان نورس بود، می‌توان ادعا کرد نسخه بعدی در یک بستر اسطوره‌ای متفاوت به وقوع بپیوندد. پس از عرضه Ragnarok بود که اریک ویلیامز، کارگردان بازی گفت بعید است بسته الحاقی‌ای برای آن عرضه شود. پس به احتمال زیاد پروژه بعدی سانتا مونیکا یک بازی کامل خواهد بود. البته عده‌ای باتوجه‌به آگهی‌های شغلی قبلی می‌گویند سانتا مونیکا اکنون بیشتر از یک بازی در حال ساخت دارد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش