احتمال سخت تر شدن ماد کردن بازی ها به خاطر قابلیت جدید دنوو

شرکت دنوو یک ویژگی جدید برای حفاظت از آنریل انجین ایجاد کرده که ممکن است باعث سخت‌تر شدن کار ماد سازان شود.


شرکت دنوو، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای امنیتی یک ویژگی جدید معرفی کرده که ممکن است باعث شود ساخت مادهای برخی آثار پی‌سی سخت شود. تکنولوژی ضد دستکاری این شرکت برای جلوگیری از ساخت نسخه‌های کرک شده بازی‌ها توسعه یافته و به‌خاطر نیاز به آنلاین شدن برای فعال‌سازی آن، بین کاربران محبوب نیست. همچنین این تکنولوژی در زمان گیم‌پلی حجم زیادی از CPU را اشغال می‌کند که ادعا شده شدیدا عملکرد و نرخ فریم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اکنون این شرکت دو ویژگی جدید به نرم‌افزار خود اضافه کرده که یکی از آن‌ها محافظ آنریل انجین نام دارد و برای جلوگیری از دستکاری بازی‌های ساخته شده با این موتور توسط کاربران مخرب طراحی شده است. این ویژگی در سطح دوگانه درون بازی قرار خواهد گرفت که موجب می‌شود به‌طور موثر تلاش‌ها برای داده‌کاوی را خنثی کرده و موانع بزرگی دربرابر سازندگان چیت‌ها، افرادی که از نسخه کرکی استفاده می‌کنند و کلاه‌برداران ایجاد کند.

با اینکه هدف اصلی سخت‌تر کردن امکان نسخه‌های کرکی و اجرای تقلب‌هایی است که به‌صورت آنلاین یک مزیت ناعادلانه به برخی کاربران می‌دهد، اما این ویژگی جدید ممکن است کار طرفداران برای ساخت مادهای مناسب را برای برخی آثار آینده سخت‌تر کند.

دنوو می‌گوید این قابلیت از فایل‌های اطلاعات آثار موتور آنریل دربرابر رمزگشایی محافظت می‌‎کند، مانع استفاده از کنسول‌های دیباگ درون بازی می‌شود و مناطق ورودی برای تغییرات بازی را پنهان می‌کند. درحالی‌که این می‌تواند تعریف یک تغییر مخرب باشد، اما به‌صورت تئوری امکان دسترسی بازیکنان به اطلاعات بازی برای ساخت مادها را هم دشوار می‌سازد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش