کمپین خاورمیانه و جناح ژاپنی در تریلر جدید بازی Age of Empires 4

استودیو رلیک اینترتینمنت با پخش تریلری تازه، تاریخ انتشار بسته الحاقی The Sultans Ascend بازی Age of Empires 4 را اعلام کرد.

 

تریلر جدیدی از بازی Age of Empires 4 منتشر شده است که محتوای تازه بسته الحاقی The Sultans Ascend را به نمایش می‌گذارد. این بسته گسترشی دو جناح جدید ژاپنی و بیزانسی را به بازی اضافه خواهد کرد و دو کمپین جدید را در خاورمیانه روایت می‌کند. در ادامه این تریلر استودیو رلیک اینترتینمنت اعلام کرد بسته الحاقی The Sultans Ascend برای عرضه در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) امسال برنامه‌ریزی شده است.

کمپین‌های جدید این دی‌ال‌سی روی نبردهای تاریخی بین صلیبیون اروپایی و مقاومت مسلمانان در خاورمیانه متمرکز خواهد بود. بازیکن‌ها می‌توانند داستان‌های نبرد رهبران مسلمان مشهور از جمله صلاح‌الدین را در طول مقاومتشان در جنگ‌های صلیبی دنبال کنند.

بسته الحاقی The Sultans Ascend درکنار اضافه کردن کمپین تازه، چهار تمدن متفاوت را به بازی اضافه خواهد کرد. این تمدن‌ها از بازنگری در تمدن‌های اصلی که در زمان عرضه Age of Empires 4 معرفی شدند، به وجود آمده‌اند. همچنین ده نقشه جدید و پاداش‌های منحصر‌به‌فرد همراه‌با این دی‌ال‌سی به بازی اضافه خواهند شد.

 

بازی Age of Empires 4 اخیرا روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفت. این نسخه شامل طرح کنترلر کاملا جدید است تا بازیکنان کنسولی بتوانند راحت‌تر به فرماندهی واحدهای خود بپردازند. علاوه‌بر کنسول‌های ایکس باکس، این بازی استراتژی روی کامپیوتر هم عرضه شده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش