تحسین مورتال کامبت 1 و استودیو ندررلم توسط منتقدها در تریلر نمرات بازی

استودیو NetherRealm با پخش تریلر جدیدی نمرات بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 را به نمایش درآورد.


با اینکه مورتال کامبت ۱ روانه بازار شده است، اما انتشار بازی تنها شروع کار خواهد بود و محتویات زیادی برای این ریبوت در راه است. اد بون، رئیس استودیو ندررلم اخیرا با انتشار توئیت جدیدی روی این موضوع تأکید کرد: «مشتاقانه منتظر انتشار جزئیات بیشتر از فهرست غنی مبارزان، شخصیت‌های Kameo و محتویات آتی هستیم». در این توئیت تریلر نمرات Mortal Kombat 1 نیز به اشتراک گذاشته شد که واکنش‌های مثبت منتقدان را نشان می‌دهد.

مدتی قبل استودیو NetherRealm نخستین Kombat Pack بازی Mortal Kombat 1 را معرفی کرد که شامل ۶ مبارز تازه ازجمله هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران)، اومنی-من از سریال Invincible (شکست‌ناپذیر) و پیس‌میکر از دی‌سی است. سه مبارز کوان-چی، ارمک و تاکدا نیز در این بسته الحاقی باز خواهند گشت. اولین کامبت پک مورتال کامبت ۱ پنج کاراکتر Kameo با نام‌های جانی کیج، ترمور، فرا، موادو و خاملیون را نیز اضافه می‌کند.

داده‌کاوی‌های اخیر نشان می‌دهند که کاراکترهای مهمان اضافی نظیر گوست‌فیس از فیلم‌های Scream (جیغ) و کونان بربر (Conan the Barbarian) و برخی از کاراکترهای قبلی مجموعه مثل کیسی کیج و نوب سایبات احتمالا پس از عرضه به بازی راه می‌یابند. استودیو ندررلم تأیید کرده است که درحال‌حاضر روی فعال‌سازی کراس-پلی مولتی‌پلیر کار می‌کند؛ درحالی که طرفدارها می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های منظم حالت تک‌نفره Invasions نیز باشند.

بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی مبارزه‌ای به‌واسطه میان‌پرده‌های هیجان‌انگیز و جذاب بخش داستانی، انتخاب دیالوگ‌ها و تعامل‌های بسیار خوب کاراکترها با یکدیگر، طراحی دقیق انیمیشن‌های کاراکترها و طراحی جذاب فیتلیتی‌ها و بروتالیتی‌ها توانست نمره ۸.۵ از ۱۰ را در بررسی جهان رایان به‌دست آورد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش