احتمال حضور یکی از شخصیت‌های ترمیناتور در مورتال کامبت ۱

بازی Mortal Kombat 1 احتمالا به‌زودی میزبان کاراکتر T-1000 از مجموعه ترمیناتور خواهد شد.


در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا اندرو مورگادو، صداپیشه کاراکتر رپتایل به‌طور تصادفی راه‌یابی کاراکتر T-1000 از فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری) به بازی Mortal Kombat 1 را فاش کرده است. او در خلال گفت‌وگو درباره صداپیشگی در بازی مورتال کامبت ۱ به دیدار با دیگر بازیگرها نظیر روندا رزی اشاره کرد. در ادامه اندرو مورگادو حضور رابرت پاتریک در استودیو برای صداپیشگی T-1000 را نیز فاش کرد.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار محتوای پس از عرضه زیادی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. استودیو NetherRealm اخیرا از زمان انتشار مبارزان Kombat Pack رونمایی به‌عمل آورد. با اینکه کاراکتر Omni-Man از مجموعه Invincible (شکست‌ناپذیر) در ماه نوامبر به مورتال کامبت ۱ راه می‌یابد، اما گیمرها باید تا زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ برای کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) و کاراکتر کوان چی، تا بهار ۲۰۲۴ برای کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) و تا تابستان ۲۰۲۴ برای کاراکتر تاکدا تاکاهاشی منتظر بمانند.

با اینکه تاریخ انتشار مبارزان Kameo نخستین بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 نظیر فرا، خاملیون و موادو اعلام نشده است، اما احتمالا در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود. بسته Kombat Pack با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و در نسخه Premium مورتال کامبت ۱ گنجانده شده است. این بازی در کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش