رئیس Take-Two: هوش مصنوعی باعث جذاب‌تر شدن NPCها در بازی می‌شود

از نظر رئیس شرکت Take-Two، هوش مصنوعی باعث سرگرم‌کننده شدن NPCها می‌شود و آن‌‌هایی که از پیش نوشته شده‌اند جذاب نیستند.


استراس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، طی مصاحبه‌ای در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای بهبود تعامل با NPCها صحبت کرد.

زلنیک گفت: «همه در حال کار روی آن هستند. شما یک شخصیت قابل‌بازی هستید و با شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) در تعامل هستید. در حال حاضر این تعامل از پیش تعیین‌ شده است و NPCها خیلی جذاب نیستند. شما می‌تونید NPCهایی را که بسیار سرگرم‌کننده هستند تصور کنید.»

او صحبتی از استفاده هوش مصنوعی در NPCهای بازی GTA 6 (که در ماه آینده اولین تریلر آن منتشر خواهد شد) نکرد و گفت: «می‌توانم تایید کنم که استودیو راکستار در حال کار روی نسخه بعدی سری بازی GTA است و اطلاعات بیشتر توسط استودیو در دسترس عموم قرار می‌گیرد.»

اوایل این هفته ایکس باکس از قرارداد همکاری چندساله خود با Inworld رونمایی کرد که به‌واسطه‌ی آن ابزار بهره‌برداری از هوش مصنوعی برای ساخت دیالوگ‌ها و روایت‌‌های بازی در دسترس سازندگان قرار می‌گیرد. پیش‌تر Inworld با عرضه یک ماد برای بازی GTA 5 که در آن بازیکن‌ها می‌توانند با NPCها صحبت کنند تیتر اخبار را از آن خود کرد.

هیان ژانگ (Haiyan Zhang)، مدیرکل بخش هوش مصنوعی بازی در ایکس باکس، گفت: «درکنار یکدیگر می‌توانیم یک ابزار براساس هوش مصنوعی که دردسترس است و می‌تواند باعث کمک به سازندگان در طراحی داستان، مأموریت‌ها و دیالوگ‌ها شود را ارائه دهیم.»

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش