فروش Tekken 8 از دو میلیون نسخه عبور کرد

بازی Tekken 8 در اولین ماه عرضه فروش بیش از دو میلیون نسخه را ثبت کرده است.

 

شعبه اروپایی شرکت باندای نامکو امروز اعلام کرد که بازی Tekken 8 در روز عرضه یک میلیون نسخه فروش داشته است و توانسته با گذشت یک ماه از زمان عرضه، فروش دو میلیون نسخه را هم ثبت کند. نامکو همچنین تایید کرد که در قالب محتویات جدید و رویداد‌های ورزش الکترونیکی از این بازی پشتیبانی طولانی‌مدتی خواهد داشت.

مسابقه TEKKEN WORLD TOUR 2024 قرار است از تاریخ ۲۵ فروردین آغاز شود و در این مسابقات، قرار است بازیکنان تکن برای اولین‌بار در بازی Tekken 8 به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازیکنان با کسب امتیاز در این مسابقات می‌توانند شانس حضور در رقابت‌های فینال آن را داشته باشند و تبدیل به بهترین بازیکن تکن ۸ در جهان شوند.

نامکو همچنین اعلام کرد که قرار است آیتم‌های زیادی به فروشگاه داخل بازی Tekken 8 اضافه شوند که شامل مواردی مثل پوشش کاراکترها و اسکین آواتارها می‌شوند و البته که همگی حالت تزئینی دارند.

تکن ۸ در حالی فروش دو میلیون نسخه را در یک ماه ثبت کرده است که از این حیث در بازه زمانی مشابه، عملکرد بهتری نسبت به تکن ۷ داشته است. تکن ۷ پرفروش‌ترین نسخه این مجموعه تا به امروز به‌حساب می‌آید و در مجموع ۱۱٫۸ میلیون نسخه فروش داشته است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش