بازی‌ Concord طبق برنامه عرضه خواهد شد

سونی در جریان آخرین گزارش مالی این شرکت تأیید کرد که بازی Concord هنوز برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در دست ساخت است.

 

بازی Concord اولین‌بار در سال ۲۰۲۳ معرفی شد. این بازی که توسط استودیوی Firewalk برای پی سی و پلی استیشن 5 در دست ساخت است، از ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۴ توسعه داده شده است. حالا به‌نظر می‌رسد که این قضیه هنوز در برنامه‌های سونی برای امسال قرار دارد. سونی در گزارش مالی اخیر خود در اینباره می‌گوید:

«بازی Concord قرار است گردهم آورنده مردم باشد. این قدرت بازی‌ها است که می‌توانند به ایجاد ارتباطات و الهام بخشیدن برای نقش آفرینی اجتماعی منجر شوند. تیم فایرواک که انگیزه خود را از لحظات هیجان انگیز و غیرمنتظره و تجربیات مشترکی که بازی‌های چند نفره ایجاد می‌کنند دریافت کرده است، درحال خلق این بازی است. هربار که شما وارد این بازی‌ها می‌شوید، یک ماجراجویی دیگر در راه است و هر مسابقه فرصت برای خلق یک داستان جدید است. این‌ها ایده‌آل هایی هستند که Concord را تعریف می‌کنند. یک دنیای منحصر‌به‌فرد و پرجنب و جوش که غنی از شخصیت‌های متنوع است.»

اسلحه ای از بازی Concord

درحال حاضر شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو Arrowhead Games از درخشش بازی Helldivers 2 لذت می‌برند و انتظار می‌رود بازی Concord نیز هیجانی از همین جنس را برای کاربران به‌همراه داشته باشد. البته هنوز اطلاعات خاصی از ماهیت این بازی در دست نیست. تنها به‌نظر می‌رسد که با یک بازی شوتر چند نفره مواجه هستیم که قرار است مسابقات و راندهایی شبیه بازی‌های پرطرفدار امروزی را داشته باشد. بازی Firewalk قرار است برای پی سی و PS5 عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه این بازی به‌طور دقیق مشخص نیست.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش