بازی شوتر و قهرمان محور ولو با نام Deadlock فاش شد

گزارش اخیر جزئیاتی درباره بازی تیراندازی و قهرمان‌محور جدید شرکت ولو به‌نام Deadlock فاش می‌کند.

 

اخیرا تصاویر و ویدیوهای مختلفی توسط تست‌کنندگان Deadlock، جدیدترین بازی در حال توسعه شرکت ولو فاش شده‌اند و به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شوند. همچنین یک منبع داخلی به‌نام تایلر مک‌ویکر که سابقه خوبی در فاش کردن پروژه‌های شرکت ولو دارد، نام بازی را تایید کرد و گفت هم‌اکنون صدها نفر مشغول تجربه آزمایشی آن هستند.

تصاویر فاش‌شده از گیم‌پلی بازی، رقابت‌های 6v6 را نشان می‌دهند که بازیکن‌ها مشابه بازی اورواچ و سایر بازی‌های تیراندازی رقابتی، کنترل قهرمان‌هایی با توانایی‌های منحصربه‌فرد را به‌دست گرفته‌اند. به‌گفته مک‌ویکر، این بازی از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است و شامل مکانیسم‌های دفاع‌ از‌ برج در محیط‌های استیم‌پانکی آینده‌نگر خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد بازی Deadlock میزبان جادوگرها، ربات‌ها و موجودات عجیب‌و‌غریب است و با الهام‌ از بازی Bioshock Infinite شامل ریل‌های هوایی برای تردد سریع‌تر در نقشه خواهد بود. همچنین بازی شامل گیم‌پلی بیش‌فعالانه، سریع و پرتنش است و مکانیسم‌هایی با ترکیب ویژگی‌های Dota 2 ،Team Fortress 2 ،Overwatch ،Valorant ،Smite و Orcs Must Die ارائه می‌کند.

مک ویکر در ادامه افزود: «تیم سازنده برای طراحی قهرمان‌های Deadlock تقریبا از سری Dota الهام گرفته است. نقشه اصلی شباهت‌هایی به شهرهای اروپایی استیم‌پانکی دارد و کمی مشابه جهان Half-Life است. این بازی در ابتدا شامل مکانیسم‌های علمی-تخیلی باالهام‌از دو مجموعه Half-Life و Portal بود، اما بازخوردهای خوبی دریافت نکرد و درنهایت تیم سازنده تصمیم گرفت روی سبک فانتزی تمرکز کند.»

گیب نیوئل، بنیان‌گذار و مدیرعامل Valve در مصاحبه سال ۲۰۲۱ اعلام کرد این شرکت بازی‌های متعددی را در دست تولید دارد و مایل است پس‌از عرضه Half-Life Alyx، تجربه‌های تک‌نفره بیشتری عرضه کند. آخرین بازی عرضه شده شرکت ولو، Counter-Strike 2 بود که در سال گذشته عرضه شد. طبق گزارش‌ها، ولو در سال‌های اخیر توسعه ۱۰ها پروژه را شروع و درنهایت آن‌ها را لغو کرده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش