بازی ترسناک و عجیب FLATHEAD با همکاری DreadXP منتشر می‌شود

شرکت DreadXP از برنامه جدید خود برای حمایت از آثار مستقل رونمایی کرده است. اولین پروژه این شرکت در این راستا بازی ترسناک عجیبی به نام FLATHEAD خواهد بود. 

 

شرکت DreadXP طی سال‌های اخیر اقدام به انتشار بازی‌های متفاوتی از توسعه‌دهندگان مستقل کرده است که یکی از جدید‌ترینِ آن‌ها، بازی Dread Delusin بود که چندی پیش در دسترس قرار گرفت. این شرکت اخیرا از برنامه جدید خود برای حمایت از توسعه‌دهندگان مستقل رونمایی کرده است که XP Ultra program نام دارد. 

این شرکت در قالب برنامه XP Ultra program، قصد حمایت از پروژه‌های کوچک و مستقلی را دارد که معمولا کار سختی در پیدا کردن ناشر دارند ولی ایده بسیار جالبی ارائه می‌دهند. DreadXP با حمایت از این بازی‌ها، کارهای مربوط به پوشش خبری و تبلیغات این آثار را انجام می‌دهد تا شانس بیش‌تری برای دیده شدن از جانب گیمرها داشته باشند. 

اولین بازی که قرار است در قالب این پروژه منتشر شود، یک بازی ترسناک و عجیب به نام FLATHEAD است. این بازی ترسناک تجربه‌ای کوتاه ولی با امکان تکرار چندین‌باره به‌حساب می‌آید و گیمر‌ها در قالب آن باید با اتخاذ تصمیم‌های درست، باعث آزادی شخصیت اصلی شوند. در صورتی که نتوانید تصمیم‌های درستی بگیرید، اتفاق خوبی در انتظار این کاراکتر نخواهد بود! بازی FLATHEAD قرار است ۱۰ خرداد منتشر شود و در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید:

تماشای تریلر بازی FLATHEAD در یوتیوب

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش