زمان انتشار بازی Killing Floor 3 اعلام شد

شرکت امبریسر گروپ از زمان حدودی انتشار بازی Killing Floor 3 برای کامپیوتر و کنسول‌ها پرده برداشت.

 

شرکت Embracer Group در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Killing Floor 3 پیش از پایان سال مال جاری دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. بنابراین این بازی شوتر کو-آپ زامبی‌محور قبل از ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۴) روانه بازار خواهد شد.

شرکت امبریسر گروپ انتظار دارد که بازی‌های Killing Floor 3 و Kingdom Come: Deliverance 2 در سال مالی ۲۵-۲۰۲۴ (منتهی‌به ۳۱ مارس ۲۰۲۵) برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شوند. در گزارش مالی شرکت Embracer آمده است: «انتظار می‌رود که در این سال مالی دو بازی Kingdom Come: Deliverance 2 و Killing Floor 3 با موفقیت به بازار عرضه شوند؛ درست مانند بازی‌های Dead Island 2 و Remnant 2 در سال مالی ۲۴-۲۰۲۳.»

این آثار در زمره ۷۰ بازی شرکت Embracer Group قرار می‌گیرند که در سال مالی ۲۵-۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسند. در میان این ۷۰ پروژه «سه بازی معرفی‌نشده برجسته» نیز وجود دارد که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست.

بازی Killing Floor 3 دنباله نسخه قبلی مجموعه است که تقریبا هشت سال پیش عرضه شد. این بازی سال گذشته در جریان مراسم افتتاحیه Gamescom برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی شد. استودیو Tripwire Interactive جزئیات زیادی از این بازی را منتشر نکرده است و تنها برخی از زامبی‌های تازه را به نمایش درآورده است. در ماه اوت ۲۰۲۳ برایان واینیا، مدیر نوآوری کیلینگ فلور ۳ اعلام کرد که این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش