معرفی بازی Blade Runner 2033: Labyrinth با تریلری تازه

شرکت آناپورنا اینتراکتیو با پخش تریلر، بازی Blade Runner 2033: Labyrinth را برای کامپیوتر و کنسول‌ها معرفی کرد.


بازی جدید از مجموعه بلید رانر توسط تیم داخلی آناپورنا اینتراکتیو و گروه آلکان اینتراکتیو در حال توسعه است که اخیرا با پخش یک تریلر معرفی شد. این بازی Blade Runner 2033: Labyrinth نام دارد و داستان آن به اتفاقات بین اولین فیلم بلید رانر و Blade Runner 2049 در دوران پس از بلک اوت روایت خواهد شد. درواقع این داستان روی بلید رانر بازنشسته‌ای تمرکز دارد که باید برای هدفی ناشناخته بازگردانده شود. به‌گفته سازنده، این بازی جدید برای انتشار روی کامپیوتر و کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده است.

پس از اتفاقات فیلم کوتاه Blade Runner Black Out 2022، جهان آن از بین رفت و تولید Replicant متوقف شد. بااین‌حال شرکت والاس به استخدام تایرل، توسعه‌دهنده Nexus-8 Replicants پرداخت تا ۱۰ سال بعد از آن مدل جدیدی وارد تولید شود و احتمالا داستان بازی Blade Runner 2033: Labyrinth از همین نقطه کلید می‌خورد.

شرکت Annapurna Interactive جزئیات بیشتری از این بازی را در ماه‌های آینده با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت. به نظر می‌رسد مشاهده چگونگی شکل‌گیری داستان و گیم‌پلی بازی Blade Runner 2033: Labyrinth برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز باشد.

 

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش