مکانیزم جیب‌بری Starfield به‌صورت ریل تایم خواهد بود

براساس یک ویدیو لورفته، احتمالا مکانیزم جیب‌بری Starfield با آثار پیشین بتسدا متفاوت خواهد بود.


اگر از طرفداران آثار استودیوهای بتسدا باشید و مجموعه فال‌اوت یا The Elder Scrolls را تجربه کرده باشید، می‌دانید که هنگام جیب‌بری از یک NPC (کاراکتر غیرقابل بازی)، فهرستی از آنچه این کاراکترها به همراه خود دارند به نمایش درمی‌آید. درواقع هنگام دزدی از وسایل آنان، بازی متوقف می‌شود. اما ظاهرا این رویه در Starfield متفاوت خواهد بود و جیب‌بری در این بازی علمی-تخیلی، به شکل ریل تایم انجام می‌شود.

طبق یک ویدیو افشاشده در ردیت که بخش کوتاهی از گیم‌پلی استارفیلد را نشان می‌دهد، ظاهرا جیب‌بری و احتمالا باز کردن قفل‌ها به‌شکل همزمان خواهد بود. احتمال لو رفتن شما بیشتر از قبل است. همچنین احتمال موفقیت دزدیدن آیتم‌ها از NPC هم هنگام این کار نشان داده می‌شود تا ببینید آیا چنین کاری ارزشش را دارد یا خیر. می‌توانید ویدئوی این مکانیزم را در ادامه تماشا کنید.

مشاهده ویدئو در ردیت

اینکه آیا شکستن قفل‌ها هم بدین صورت خواهد بود یا خیر، مشخص نیست. اما عده‌ای می‌گویند اگر دزدی ریل تایم باشد، احتمال زیاد باز کردن قفل هم از روشی یکسان پیروی خواهد کرد. بازی Starfield در روز ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این ویدئوگیم روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش