واکنش ضعیف کاربران به کاهش قیمت پلی استیشن 5 در بریتانیا

با اینکه کنسول پلی استیشن 5 با کاهش قیمت موقتی در بریتانیا روبرو شد، اما ظاهرا بازیکنان در حد و اندازه‌ی مورد نظر سونی از این پیشنهاد استقبال نکردند.


فروش پلی استیشن 5 به‌هیچ‌وجه در معرض خطر نیست و اخیرا اعلام شد ۴۱.۷ میلیون واحد از این کنسول به سراسر جهان ارسال شده است. با کاهش قیمت PS5 در بریتانیا و برخی مناطق دیگر، این فروش همچنان بالا است.

اما اکنون سونی، یا به طور دقیق‌تر هیروکی توتوکی، مدیر ارشد عملیاتی این شرکت مقداری مخالف این حرف است و واکنش بازار به این کاهش قیمت را در بریتانیا «مقداری ضعیف» خواند. البته ایشان در ادامه افزود در کل قاره اروپا عملکرد مناسبی داشته است و فروش این کنسول در آنجا مطابق انتظارات است.

در گزارش مالی اخیر سونی متوجه شدیم شرکت ژاپنی در سه‌ماهه گذشته ۳.۳ میلیون واحد کنسول پلی استیشن 5 ارسال کرده که نسبت به سال قبل افزایش مناسبی است. البته گفتنی است در این صنعت پول‌ساز، اعداد بالاتر همواره بازخورد بهتری دارند و ممکن است برداشت توتوکی از فروش این کنسول در بریتانیا شخصی باشد.

به هر شکل خوشبختانه اکنون خرید پلی استیشن 5 بسیار راحت‌تر شده است و برخلاف اوایل نسل، دیگر با مشکلات کمبود موجودی روبرو نیستیم.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش