نمایش دشمنان و مناطق مختلف در تریلر سینمایی جدید Lies of P

استودیو Neowiz در تریلر سینمایی جدید از بازی اکشن نقش‌آفرینی Lies of P به نمایش دشمنان و مناطق گوناگون بازی پرداخته است.


باتوجه‌به نزدیک شدن زمان برگزاری رویداد گیمزکام، در روزهای آینده می‌توانیم تریلرها و به‌روزرسانی‌های تازه‌ای را از بازی‌های موردانتظار آینده دریافت کنیم. با این وجود استودیو Neowiz تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Lies of P را برای مخاطبان پخش کرده است.

بازی Lies of P که سازندگان در توسعه آن از Bloodborne الهام گرفته‌اند، در تریلرهای مختلف خود امیدوارکننده ظاهر شده است و حال در جدیدترین ویدیوی سینمایی منتشرشده از آن می‌توانیم نگاهی به دشمنان و مناطق مختلف داشته باشیم. تریلر جدید بخش‌هایی از مبارزه، دشمنان و باس‌هایی را نشان می‌دهد که بازیکنان حین عبور از مکان‌ها و مناطق تاریک و مخوف بازی با آن‌ها رو‌به‌رو خواهند شد.

 

در اوایل این ماه، استودیو Neowiz پایان توسعه Lies of P را اعلام کرد. دموی این بازی در حال حاضر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد و نسخه کامل آن در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش