جدایی گلن اسکافیلد از استودیو سازنده بازی The Callisto Protocol

پس از ناتوانی The Callisto Protocol در تحقق کردن انتظارات، مدیرعامل استودیو سازنده این بازی از آن‌ها جدا خواهد شد.

 

 

اخیرا مشخص شده گلن اسکافیلد، مدیرعامل استودیو Striking Distance پس از عدم توانایی بازی The Callisto Protocol در برآورده کردن انتظارات، این استودیو را ترک خواهد کرد. ایشان تصمیم گرفته به‌دنبال فرصت‌های جدیدی باشد و مدیر ارشد عملیاتی و مدیر ارشد اقتصادی استودیو هم به‌صورت داوطلبانه از این سازنده جدا خواهند شد.

اسکافیلد که مدیر کل سابق استودیو اسلج‌همر و استودیو Visceral بود، بیشتر به‌عنوان یکی از خالقان دد اسپیس شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۱۹ با هدف ساخت یک بازی داستانی اورجینال در جهان پابجی، استودیو استراکینگ دیستنس را افتتاح کرد. با گذشت زمان این پروژه به اثری ترسناک، بقا و علمی-تخیلی تبدیل شد که دیگر ارتباطی با پابجی نداشت. بازی The Callisto Protocol هنگام عرضه با نظرات متناقضی رو‌به‌رو شد و در ماه دسامبر گذشته انتشار یافت که یک ماه قبل از انتشار ریمیک Dead Space بود.

در ژانویه یک تحلیل‌گر گفت کرافتون فروش ۵ میلیون نسخه‌ای را برای این بازی هدف قرار داده بود؛ اما پس از شروعی نه چندان مناسب، شاید تا انتهای ۲۰۲۳ بتواند به سختی ۲ میلیون فروش داشته باشد. رسانه بلومبرگ گزارش داده استودیو مدنظر در ماه‌های گذشته بالای ۳۰ نفر را اخراج کرده و اکنون تعداد کارمندان آن نزدیک ۹۰ شخص است. استیو پاپوتسیس، مدیر ارشد توسعه Striking Distance جایگزین اسکافیلد خواهد شد.

گلن اسکافیلد و استیو تپوسیس - خالقان سری دد اسپیس و بازی کالیستو پروتکل

او یکی از اولین افرادی بود که توسط اسکافیلد برای این استودیو جدید استخدام شد و قبلا در استودیو Visceral هم کار کرده است. وی وظیفه سرپرستی توسعه مجموعه دد اسپیس را برعهده داشت و پس از جدایی اسکافیلد به مقصد اسلج‌همر، مدیر کل این سری شد. اسکافیلد جدایی خود را تلخ و شیرین دانست؛ اما اذعان کرد استودیو به‌دست افراد مناسبی سپرده شده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش