مبارزه اسپایدرمن و ونوم در تبلیغ جدید Marvel’s Spider-Man 2

یک تبلیغ تلویزیونی جدید از Marvel’s Spider-Man 2 مبارزات نفس‌گیر پیتر پارکر و مایلز مورالس در برابر ونوم را به تصویر می‌کشد.


در کنار تمامی اطلاعات و تریلرهایی که از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شده‌اند، اکنون شاهد انتشار یک تبلیغ تلویزیونی جدید هم هستیم. این تبلیغ در برزیل پخش شده، به زبان پرتغالی است و در آن پیتر پارکر و مایلز مورالس در منهتن با ونوم مبارزه می‌کنند. می‌توانید در ادامه این تبلیغ را مشاهده کنید؛ هرچند مراقب باشید زیرا حاوی اسپویل از Marvel's Spider-Man است.

تاکنون تریلرها و تصاویر از شخصیت ونوم در این بازی رونمایی کرده بودند؛ اما در این تبلیغ سینمایی تفاوت اندازه بین او و اسپایدرمن‌ها واضح‌تر است. البته پیتر پارکر هم بالای قبر یکی از افراد مهم دیده شده و عزم خود را برای مبارزه با سیمبیوت جزم می‌کند. هویت ونوم همچنان نامشخص است؛ اما مایلز و پیتر تمامی تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 که اخیرا گلد شده بود، در ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با اینکه نقشه این بازی تقریبا دو برابر نسخه قبل بوده و شامل مناطق جدیدی مثل کوئینز و بروکلین است، زمان تکمیل آن مشابه نسخه اول است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش