اعلام تاریخ انتشار بازی Achilles: Legends Untold با تریلر جدید

سازندگان بازی Achilles: Legends Untold با انتشار تریلری تاریخ عرضه آن را اعلام کردند. 


Achilles: Legends Untold یک بازی در سبک نقش آفرینی است که استودیو دارک پوینت گیمز وظیفه ساخت و انتشار آن را برعهده داشته است. این بازی از مدتی پیش در حالت ایرلی اکسس استیم در دسترس قرار داشت و حال سازندگانش با انتشار تریلری، زمان عرضه نسخه نهایی آن را هم مشخص کردند؛ بر این اساس بازی Achilles: Legends Untold قرار است ۱۱ آبان برای پی سی (استیم و اپیک)، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

 

Achilles: Legends Untold با داشتن دوربین ایزومتریک، حس و حالی شبیه به بازی‌های دیابلو و مخصوصا Titan Quest دارد. داستان بازی برگرفته از شعر معروف ایلیاد اثر هومر است و روی کاراکتر آکیلیس تمرکز دارد که طرفداران فیلم تروی با او آشنا هستند. سازندگان بازی تمرکز زیادی روی ارائه سیستم نقش آفرینی کامل و کاربردی در آن داشته‌اند و واکنش‌های طرفداران به بازی در استیم هم تا به امروز مثبت بوده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش