شایعه: هیچ برنامه‌ای برای پورت Final Fantasy 7 Remake به ایکس باکس و سوییچ ۲ وجود ندارد

یکی از اینسایدرهای سرشناس ادعا کرد با اینکه پورت Final Fantasy 7 Remake برای ایکس باکس و سوییچ ۲ غیرممکن نیست، اما درحال‌حاضر برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.


اخیرا شایعات زیادی از کنسول نسل بعدی نینتندو به بیرون درز کرد. گویا این کنسول به‌لطف پشتیبانی از فناوری DLSS در زمینه بصری قابل مقایسه با پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بسیاری از بازی‌های مولتی‌پلتفرم AAA به‌طور همزمان به نینتندو سوییچ ۲ راه می‌یابند. بااین‌حال ظاهرا طرفدارها نباید منتظر پورت بازی Final Fantasy 7 Remake برای این کنسول باشند.

یکی از اینسایدرهای سرشناس نینتندو با نام NateTheHate اخیرا با انتشار یک پست در انجمن Famiboards گفت اگرچه انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Final Fantasy 7 Remake مثل نسخه ایکس باکس کاملا دور از ذهن نیست، اما شرکت اسکوئر انیکس درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه این ویدیوگیم اکشن نقش‌آفرینی برای سایر کنسول‌ها ندارد.

این اینسایدر در انجمن Famiboards اظهار داشت: «درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای [پورت] بازی Final Fantasy 7 Remake وجود ندارد. آیا امکان تحقق این امر در آینده وجود دارد؟ مطمئنا همین‌طور است. آیا در این لحظه روی این طرح کار می‌شود؟ خیر. انتشار نسخه نینتندو سوییچ ۲ درست مانند نسخه ایکس باکس محتمل است. اگر شرکت اسکوئر انیکس بخواهد قادر به انجام این کار خواهد بود، اما درحال‌حاضر چنین برنامه‌ای وجود ندارد».

مدتی قبل شرکت Square Enix اعلام کرد که در آینده بازی‌های بیشتری را برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه می‌کند. از آن زمان انتشار بازی Octopath Traveler 2 برای پلتفرم‌های مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ تأیید شده است. هنوز معلوم نیست که آیا بازی Final Fantasy 7 Remake نیز نهایتا به این فهرست اضافه خواهد شد یا خیر.

درعین‌حال اخیرا شایعاتی از عرضه بازی Far Cry 7 و بازی Monster Hunter 6 برای نینتندو سوییچ ۲ به‌طور همزمان با سایر کنسول‌ها منتشر شد؛ هرچند هیچ یک از این موارد تاکنون به‌شکل رسمی تأیید نشده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش