محتوای جدید بازی Layers of Fear احتمالا در راه است

توییت جدید استودیو سازنده Layers of Fear احتمالا به محتوای جدیدی برای این بازی اشاره دارد.

 

 

امسال بود که بلوبر تیم بازی Layers of Fear را عرضه کرد که درواقع ریمیک نسخه اول و دوم بازی درکنار بسته الحاقی Inheritance بود که با قصه نویسنده، یک قهرمان جدید گره خورده بود. این بازی یک بسته الحاقی جدید با محوریت همسر نقاش هم داشت که احتمالا این شخصیت باز هم داستان جدیدی دریافت خواهد کرد.

این استودیو اخیرا در توییتر تصویر دختری در حال اجرای پیانو را منتشر کرد و نوشت: «ما چیز خاصی برای شما آماده کرده‌ایم و زمان آن رسیده اولین لایه (Layer) راز خود را معرفی کنیم. اخبار بیشتر به‌زودی منتشر خواهد شد... مگر بتوانید حدس بزنید محتوای آینده چیست». استفاده از کلمه لایه احتمالا به بازی Layers of Fear اشاره دارد.

اشاره به محتوای جدید بازی Layers of Fear توسط بلوبر تیم

همسر نقاش در ریمیک ۲۰۲۳ با نام پیانیست هم شناخته می‌شود. او که زمانی یک نوازنده جوان بااستعداد بود، در یک آتش‌سوزی در فروشگاهی گیر می‌کند و دیگر نمی‌تواند ساز بزند. مشخص نیست این دختر همان پیانیست است یا خیر. احتمال دارد داستان جدید او در زمان کودکی‌اش روایت شود.

بازی Layers of Fear هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش