عذرخواهی سازندگان بازی ارباب حلقه ها: گالوم از گیمرها به کمک هوش مصنوعی

نامه عذرخواهی سازندگان The Lord of the Rings: Gollum بدون اطلاع خودشان و توسط ناشر بازی نوشته شده بود؛ آن هم توسط ChatGPT!


بازی The Lord of the Rings: Gollum یکی از فاجعه‌بارترین آثار امسال و نسل جاری بود. این ویدیوگیم به‌شدت مورد انتقاد بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و مدتی پس از عرضه، Deadalic Entertainment، سازنده بازی به خاطر وضعیت آن یک نامه عذرخواهی منتشر کرد. اما اکنون ابعاد جدیدی از این فاجعه افشا شده است.

به گزارش Game Two، یک کانال یوتیوب آلمانی، استودیو سازنده اطلاعی از نامه و محتوای آن نداشت و تمامی پروسه‌ی عذرخواهی توسط نیکون، ناشر بازی انجام شد. همچنین به گزارش دو منبع ناشناس، این نامه توسط ChatGPT، نرم‌افزار هوش‌مصنوعی-محور نوشته شده بود و بدون بررسی یا تصحیح منتشر شد. شاید برای همین است در ابتدای نامه با غلط املایی به بازی اشاره می‌شود.

درهرصورت این بازی شرایط خجالت‌آوری برای سازندگان رقم زد و کمی بعد از انتشارش، Daedalic تایید کرد از این به بعد تنها روی انتشار بازی‌ها تمرکز خواهد کرد و بازی دیگری توسعه نخواهد داد. دومین بازی ارباب حلقه‌های این استودیو هم به همین دلیل لغو شد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش