مرد عنکبوتی ۲ موفق‌ترین بازی اینسامنیاک گیمز از نظر نمره متا شد

بازی Marvel’s Spider-Man 2 توانست با دریافت نمره منتقدین ۹۱، لقب موفق‌ترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز را به نام خود ثبت کند.


بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Marvel’s Spider-Man 2 که دنباله‌ای به ساخته موفق سال ۲۰۱۸ به‌حساب می‌آید، به‌زودی دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ اثری که بسیاری منتظر تکرار موفقیت‌های گذشته و تجربه یک بازی جهان‌باز جذاب هستند.

چنانچه جهان رایان را دنبال کرده باشید، احتمالا از نمرات و نظرات منتقدین نسبت به جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز مطلع هستید. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، Marvel’s Spider-Man 2 تا این لحظه توانست با ثبت ۱۲۰ نقد و دریافت نمره فوق‌العاده ۹۱ در وبسایت متاکریتیک، لقب موفق‌ترین ساخته این استودیوی امریکایی را به نام خود ثبت کند. این موضوع تنها برای متاکریتیک محدود نمی‌شود، بلکه بازی اسپایدرمن 2 در سایت اوپن کریتیک نیز با دریافت ۹۵ نقد و نمره ۹۱ عملکرد مشابهی را از خود نشان داده است.

پس از سال ۲۰۰۴ که اینسامنیاک گیمز با عرضه بازی Ratchet and Clank: Up Your Arsenal توانسته بود به چنین نمراتی دست پیدا کند، اکنون بازی اسپایدرمن 2 نیز با دریافت نمرات مشابه و بالای ۹۰، نمایانگر تکرار موفقیت این استودیو پس از نزدیک به دو دهه است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است سه روز آینده یعنی از تاریخ ۲۸ مهرماه (۲۰ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 دردسترس عموم قرار گیرد. حال لطفا شما هم چنانچه نسخه اول بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درخصوص دنباله داستان پیتر پارکر و مایلز مورالس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش