زمان برگزاری رویداد جدید ایکس باکس

شرکت مایکروسافت شوکیس Xbox Partner Preview را برای نمایش آثاری نظیر بازی Alan Wake 2 و بازی Like a Dragon: Infinite Wealth برگزار می‌کند.


در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت از برگزاری رویداد Xbox Partner Preview در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) خبر داده است. این شوکیس رأس ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران از توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد و در طول بیش از ۲۰ دقیقه به نمایش تریلرها و ویدیوهای گیم‌پلی آثار توسعه‌دهندگان ثرد-پارتی می‌پردازد. ردموندی‌ها در نظر دارند تا در این رویداد از بازی‌های آتی سرویس اشتراکی گیم پس نیز رونمایی کنند.

طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، تریلر زمان عرضه بازی Alan Wake 2 و نخستین ویدیو گیم‌پلی بازی Ark: Survival Ascended در شوکیس Xbox Partner Preview باشند. بازی Dungeons of Hinterberg نیز در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. این شوکیس در یوتیوب با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم و در سرویس‌های پخش دیگر با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم نمایش داده می‌شود.

این رویداد را می‌توان با بیش از ۳۰ زبان مختلف ازجمله زبان اشاره آمریکایی و بریتانیایی تماشا کرد. بسیار جالب است که ببینیم شرکت مایکروسافت چه برنامه‌ای برای ماه‌های آتی دارد؛ به‌خصوص که تاکنون بسیاری از آثار برجسته خود نظیر بازی Forza Motorsport و بازی Starfield را تقدیم طرفدارها کرده است و به‌سرعت به تعطیلات پایان سال نزدیک می‌شویم. شما می‌توانید منتظر اطلاعیه‌ها و نمایش‌های بیشتر در شوکیس ایکس باکس باشید.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش