تایید قابلیت Photo Mode در بازی Avatar: Frontiers of Pandora

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در روز عرضه با قابلیت فوتو مد در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد اما خبری از نیو گیم پلاس نیست.


با اینکه بازی Avatar: Frontiers of Pandora حدود یک ماه دیگر منتشر می‌شود، شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment در هفته‌های گذشته به‌طور مداوم جزئیات جدیدی از بازی را منتشر و اعلام کرده‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی آواتار به‌همراه قابلیت Photo Mode عرضه خواهد شد؛ قابلیتی که به بازیکن‌ها اجازه عکس‌برداری از محیط داخل بازی و دنیای پاندورا را می‌دهد. از طرفی دیگر ویژگی نیو گیم پلاس در روز عرضه در بازی Avatar: Frontiers of Pandora وجود ندارد و مشخص نیست که استودیو مسیو اینترتینمنت در آینده آن را اضافه خواهد کرد یا خیر، اما اکنون به‌نظر نمی‌رسد که برنامه‌ای برای این موضوع وجود داشته باشد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش