تاریخ برگزاری رویداد Summer Game Fest 2024 اعلام شد

جف کیلی، تهیه‌کننده Summer Game Fest تاریخ برگزاری این رویداد حضوری در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

 

 

جف کیلی که مسئولیت تهیه‌کنندگی Summer Game Fest را بر عهده دارد، تاریخ برگزاری این رویداد حضوری در سال ۲۰۲۴ را در تاریخ ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) اعلام کرد؛ سامر گیم فست ۲۰۲۴ پذیرای «هزاران طرفدار به‌صورت حضوری» در سالن YouTube Theater واقع‌ در شهر لس آنجلس خواهد بود. این رویداد «نیم‌نگاهی به بازی‌های آتی خواهد انداخت.»

طرفداران می‌توانند همزمان با ثبت‌نام در سایت Summergamefest.com از اخبار بعدی این رویداد و چگونگی مشارکت در آن مطلع شوند. در راستای این رویداد برنامه Day of the Devs: SGF Edition بلافاصله پس از سامر گیم فست به نمایش درمی‌آید؛ همچنین SGF Play Days که یک رویداد خصوصی رسانه‌ای در لس آنجلس است در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ خرداد به تهیه‌کنندگی iam8bit برگزار می‌شود.

سامر گیم فست ۲۰۲۳ طی دو ساعت نمایش خود میزبان بازی‌هایی مانند Prince of Persia: The Lost Crown و Sonic Superstars بود. همچنین تریلر‌هایی از بازی‌های Alan Wake 2 ،Mortal Kombat 1 ،Final Fantasy VII Rebirth به نمایش گذاشته و از تاریخ عرضه Spider-Man 2 رونمایی شد. برنامه Day of the Devs پس از این رویداد ۱۵ بازی مستقل را معرفی کرد و در آخر به نمایش کمدی استودیو Devolver Digital‌ منتهی شد.

 

لیست کامل ناشران حاضر در سامر گیم فست ۲۰۲۳

همچنین تعدادی از ناشران بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی مانند مایکروسافت (با Xbox Game Showcase و Starfield Direct)، یوبیسافت (با Ubisoft Forward) و کپکام (با Capcom Showcase) زمان برگزاری مراسم‌های خود را با رویداد سامر گیم فست هماهنگ کردند. سامر گیم فست در تابستان توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب می‌کند؛ چراکه انجمن نرم‌افزاری سرگرمی در ماه دسامبر اعلام کرد که رویداد E3 (که از دهه ۱۹۹۰ میلادی به نمایش بازی‌ها می‌پرداخت) دیگر برگزار نخواهد شد.

جف کیلی طی مصاحبه‌ای با CBC، همزمان با تایید کمبود مجری‌ها در رویداد سال گذشته ادعا کرد که ملانی لیبرد، بازیگر بازی الن ویک ۲ قرار بود در سامر گیم فست حضور داشته باشد، اما به‌دلیل مشکلات زمانی این اتفاق رخ نداد. او در این راستا گفت: «من فکر می‌کنم که تنوع در نمایش‌‌های ما وضعیت خوبی دارد. ما قصد داریم رونمایی از بازی‌ها و معرفی سازندگان‌ ‌آن‌ها به شکل درست انجام شود. پس من متوجه این اتفاقات هستم.»

 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش