مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای Hellblade 2 دارد

مایکروسافت به‌زودی کمپین تبلیغاتی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو Ninja Theory را آغاز خواهد کرد.

 

۲۰۲۴ سال شلوغی برای ایکس باکس خواهد بود و با اینکه اکثر آثار فرست-پارتی این کنسول در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد، یکی از مهم‌ترین بازی‌های مایکروسافت به‌زودی دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 استودیو Ninja Theory کمتر از سه هفته دیگر منتشر می‌شود و  ردموندی‌ها خیلی زود و قبل از عرضه بازی به‌سراغ شروع کمپین تبلیغاتی این بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار خواهند رفت.

آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس در شبکه اجتماعی ایکس به برنامه‌های تبلیغاتی جهانی و منطقه‌ای برای پشتیبانی از هل‌بلید ۲ اشاره کرد. او اعلام کرد که این بازاریابی از یکشنبه هفته جاری شروع خواهد شد و شامل کمپین رسانه‌ای این ویدیوگیم، همکاری با سایر برندها برای تبلیغات و موارد دیگری می‌شود. مایکروسافت ظاهرا برنامه ویژه‌ای برای ایسلند، محل وقوع بازی در نظر گرفته است، اما جزئیات آن هنوز معلوم نیست.

درعین‌حال استودیو نینجا تئوری، سازنده Hellblade 2 هم گفته است که تا روز عرضه بازی به‌شکل روزانه مورد جدیدی را در توییتر به اشتراک خواهد گذاشت. تاکنون یک تصویر گیم‌پلی جدید، تصویری نشان‌گر رزولوشن فوق-عریض نسخه پی‌سی و سیستم مور دنیاز برای تجربه بازی در کامپیوتر منتشر شده است.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد (۲۱ مه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و از همان روز نخست انتشار به سرویس گیم پس راه می‌یابد. 

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش