بازی Astro Bot مراحل و قابلیت‌های گسترده‌ای دارد

بازیکن‌ها می‌توانند انتظار مراحل و قابلیت‌های جدیدی را در بازی Astro Bot داشته باشند.

 

استودیو Team Asobi سرانجام بازی جدید خود را در رویداد State of Play شرکت سونی معرفی کرد و همان‌طور که گزارش‌ها ادعا داشتند، نسخه جدید سری Astro است. برخلاف بازی Astro’s Playroom که برای خریداران پلی استیشن 5 به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت، بازی Astro Bot یک نسخه کامل به حساب می‌آید که مراحل متنوع و گسترده‌ای را برای بازیکن‌ها تدارک دیده است.

بااینکه در تریلر رونمایی بازی Astro Bot به وجود بیش‌از ۵۰ مرحله جذاب و منحصربه‌فرد اشاره شده بود، اما توسعه‌دهنده در جدیدترین بلاگ پلی استیشن به عدد بیشتر از ۸۰ مرحله اشاره کرد. این مراحل در ۶ کهکشان جریان دارند و هرکدام بخشی‌از ماجراجویی Astro برای پیدا کردن دوستانش را نشان می‌دهند. این بازی شامل ۱۵ توانایی جدید خواهد بود و به Astro امکان می‌دهد با تبدیل کردن کنترلر دوال‌سنس به یک فضاپیما، به کهکشان‌های دیگر سفر کند. علاوه‌براین سگ فضایی و رباتیک Barkster به بازیکن‌ها در عبور از موانع و مبارزه با دشمنان کمک می‌کند.

شخصیت‌های نمادین پلی استیشن در قامت ربات‌های بازی Astro Bot

از دیگر ویژگی‌های تازه بازی Astro Bot می‌توان به دستکش‌های Twin-Frog اشاره کرد که امکان حمله‌های طولانی‌تر به دشمنان را فراهم می‌آورند. همچنین Giant Sponge به Astro برای تبدیل شدن به جسمی غول‌پیکر و اسفنجی کمک می‌کند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این بازی کاملا با ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس سازگاری دارد و به‌خوبی از قابلیت‌های آن در بخش‌های مختلف گیم‌پلی استفاده خواهد کرد.

بازی Astro Bot در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش