محبوبیت چشم‌گیر Fallout 76 ادامه دارد

بازی Fallout 76 پس از پخش اقتباس تلویزیونی مجموعه به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

 

پس از انتشار فاجعه‌بار Fallout 76 در سال ۲۰۱۸ بسیاری از بازیکن‌ها پیش‌بینی می‌کردند که این بازی اکشن نقش‌آفرینی به یک شکست بزرگ تبدیل شود، اما بتسدا تلاش شایسته تقدیری برای تغییر اوضاع و بهبود شرایط انجام داد. این تلاش در شمار کاربران فال‌اوت ۷۶ نمود پیدا کرده است که با سرعت ثابتی به رشد خود ادامه می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Fallout 76 پس از پخش اقتباس تلویریونی مجموعه از شبکه آمازون پرایم ویدیو جهش بزرگی در زمینه تعداد بازیکن داشته است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، این بازی تا تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۳ (۲۹ مه ۲۰۲۴) در تمام پلتفرم‌ها به ۲۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دست یافته است. در گذشته شرکت Bethesda اعلام کرد که شمار کاربران بازی فال‌اوت ۷۶ تا ماه دسامبر ۲۰۲۳ به ۱۷ میلیون رسیده است.

با فاصله کوتاهی پس از نمایش سریال فال‌اوت چندین بازی مجموعه با افزایش چشم‌گیر فروش و تعداد کاربران مواجه شدند. چندی قبل شبکه پرایم ویدیو از تمدید سریال Fallout برای فصل دوم خبر داد.  به‌روزرسانی بزرگ آتی فال‌اوت ۷۶ با نام Skyline Valley در ماه جاری منتشر می‌شود و مناطق جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش