بازی Shovel Knight Dig راهی پلتفرم‌های جدیدی می‌شود

استودیو Yacht Club Games از انتشار بازی Shovel Knight Dig برای پلی استیشن و ایکس باکس خبر داد.


در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی پلتفرمر روگ-لایت Shovel Knight Dig راهی کنسول‌ها می‌شود. استودیو Yacht Club Games در رویداد Yacht Club Games Presents اعلام کرد که این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز عرضه می‌شود. این بازی در ابتدا دردسترس کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ و اپل آرکید قرار گرفت، اما هنوز معلوم نیست که چه زمانی برای سایر کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

استودیو Yacht Club Games با پخش تریلر جدیدی دومین بسته الحاقی Shovel Knight Dig با نام Wicked Wishes را معرفی کرد. این بسته الحاقی رایگان برای انتشار در زمانی نامعلوم از تابستان ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و نه‌تنها محتوای جدیدی نظیر باس‌ها و عتیقه‌ها را به‌همراه می‌آورد، بلکه با رفع بیش از ۱۰۰ باگ باعث بهبود بازی پایه می‌شود. افزون‌براین Yacht Club Games تأیید کرد که این بسته الحاقی آخرین دی‌ال‌سی بازی خواهد بود.

 

در طول رویداد Yacht Club Games Presents از چندین بازی دیگر نظیر Shovel Knight: Shovel of Hope DX رونمایی شد و استودیو Yacht Club از توسعه نسخه جدیدی از Shovel Knight خبر داد. این توسعه‌دهنده تریلر جدیدی از بازی Mina the Hollower را نیز با طرفدارها به اشتراک گذاشت. هنوز نمی‌دانیم که این بازی اکشن ماجراجویی چه زمانی به قفسه فروشگاه‌ها راه می‌یابد، اما در زمان عرضه دردسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش