ویدیو گیم‌ پلی جدیدی از بازی Marvel's Wolverine فاش شد

طی ساعات اخیر در فضای مجازی شاهد به اشتراک‌گذاری اسناد جدیدی از بازی Marvel's Wolverine هستیم.

 

نزدیک به پایان سال ۲۰۲۳، اینسامنیاک گیمز، توسعه‌دهنده Marvel's Spider-Man با یک سرقت داده بسیار بزرگ مواجه شد و اطلاعات بسیار زیادی از پروژه‌های در دست ساخت استودیو لو رفت. اخیراً نیز حجم قابل‌توجه‌ای از ویدیوهای گیم‌پلی و محتوای Marvel's Wolverine در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است و گمان می‌کنیم که مربوط‌به سرقت سال گذشته باشند.

یک کلیپ گیم‌پلی نسبتاً طولانی وجود دارد که ولورین را در حال عبور از یک محیط جهان باز نشان می‌دهد. می‌توانید DNA بازی Marvel's Spider-Man را در نحوه دنبال کردن ولورین توسط دوربین و نحوه تعامل او با محیط ببینید. به‌نظر می‌رسد مبارزات بازی نیز بسیار خونین خواهد بود؛ هر چند همین انتظار هم می‌رود.

به هر حال از آنجایی‌که به‌نظر می‌رسد ویدیوهایی از این دست دوباره در حال پخش شدن هستند، توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید داستان بازی Marvel's Wolverine و محتوای آن برای شما اسپویل نشود، از تماشای این ویدیوها اجتناب کنید.

تماشا از یوتیوب

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش