رونمایی از نسخه آزمایشی بازی Tekken 8

شرکت بندای نامکو از نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 با نام Closed Network Test رونمایی کرده است.

 

 

با اعلام شرکت بندای نامکو یک نسخه Closed Network Test از بازی Tekken 8 عرضه خواهد شد که از تاریخ ۳۰ تیر (۲۱ ژوئیه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی شروع به‌کار خواهد کرد. این نسخه آزمایشی شامل ۱۶ کاراکتر قابل بازی و ۵ زمین مبارزه بوده و ثبت‌نام آن تا روز ۱۱:۳۰ دقیقه روز ۷ تیر (۲۸ ژوئن) برقرار خواهد بود.

نسخه آزمایشی این بازی ابتدا از ۱۱:۳۰ دقیقه روز ۳۰ تیر (۲۱ ژوئیه) به وقت ایران تا ۱۰:۳۰ روز ۲ مرداد (۲۴ ژوئیه) روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و یک زمان تعمیر ۳ ساعته هم در این بین درنظر گرفته شده است. سپس از روز ۶ تا ۹ مرداد (۲۸ تا ۳۱ ژوئیه) شرکت‌کنندگان روی تمامی پلتفرم‌ها به این نسخه دسترسی خواهند داشت. یک تعمیر سه‌ساعته از ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ روز ۷ مرداد (۲۹ ژوئیه) برقرار خواهد بود.

 

هدف این نسخه ارزیابی کیفیت شبکه و ارائه تجربه یک بازی عالی با سیستم مبارزات و تاکتیک‌های جدید، کمبوهای هوایی، گرافیک نسل جدید و زمین‌های مبارزه تخریب‌پذیر و تعاملی است. نسخه CST تکن ۸ براساس ترتیب ثبت‌نام است؛ پس اگر قصد شرکت در آن را دارید، بهتر است دست بجنبانید.

بازی Tekken 8 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما شرکت باندای نامکو می‌خواهد آن را قبل‌از آوریل ۲۰۲۴ عرضه کند.

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش