آندرس هاوارد، طراح اصلی کسب درآمد بازی مولتیپلیر The Last of Us استودیو Naughty Dog را ترک کرد.
بهنظر نمیرسد که تلاشهای استودیو Naughty Dog برای تولید یک بازی مولتیپلیر لایو-سرویس در دنیای The Last of Us مثمر ثمر واقع شود. گزارشهای اخیر حاکی از این بود که توسعه این پروژه مستقل به حالت تعلیق درآمده است. اوایل سال جاری نیز گزارش شد که ابعاد تیم توسعه پروژه پس از ارزیابی داخلی توسط سونی کاهش یافته است.
اکنون بهنظر میآید که اعضای کلیدی تیم توسعه بازی مولتیپلیر The Last of Us در حال ترک ناتی داگ هستند. بنابر گزارش کاربری از توئیتر با نام Joanastic، آندرس هاوارد، طراح اصلی درآمدزایی بازی چندنفره لست آو آس استودیو Naughty Dog را ترک کرده است. او در پروفایل لینکدین خود تأیید کرد که در ماه سپتامبر از استودیو جدا شده است.
آندرس هاوارد در ماه نوامبر سال گذشته به استودیو ناتی داگ پیوست و پیش از آن تقریبا برای ۸ سال در شرکت اپیک گیمز مشغول فعالیت بود و روی بازی Fortnite کار میکرد. اخیرا گزارش شد که ناتی داگ حداقل ۲۵ کارمند قراردادی تیم تضمین کیفیت خود را احتمالا بهخاطر وضعیت نامطلوب توسعه بازی چندنفره The Last of Us اخراج کرده است.